ZAUJÍMAVOSTI

Vypredané haly na veľtrhu ISPO MUNICH 2014

ISPO MUNICH pokračuje vo svojej úspěšnej dráhe

Svetový odborný veľtrh športových potrieb a športovej módy  ISPO MUNICH 2014  je opäť vypredaný. Prihlásených je 2.559 vystavovateľov z 50 krajín, ktorí predstavia svoje novinky pre sezónu 2014/2015 na výstavnej ploche 180.000 m2. Túto svetovú udalosť si nenechá ujsť žiadny z očakávaných 80.000 odborných návštěvníkov zo 150 krajín. Žiadny iný veľtrh neponúka lepší prehľad čo sa týka nových produktov, trendov, inovácií v celom svojom obore športu.


ISPO MUNICH pokračuje aj v roku 2014 vo svojom úspechu. Medzinárodná platforma športového odvetvia ukazuje v porovnaní s minulým rokom opäť ďaľší nárast predanej výstavnej plochy. Dva mesiace pred zahájením veľtrhu je výstavná  plocha vypredaná.

Na veľtrhu ISPO MUNICH 2014 sa opäť predstaví vyše 2.000 medzinárodných vystavovateľov so svojou širokou ponukou z oblasti Outdoor, Ski, Action a Performance Sports. Ďaľším novým segmentom, ktorý pokryje jednu výstavnú halu s rozlohou 8.000 m2 je „Health & Fitness“.

Nasledujúce značky predstavia svoje novinky:  Funs Fitness, RFE International, T-Systems, TRX und Trigger Point, Spinning a Zebris Medical. Daľšou novinkou bude Padel Tennis Village, sport, ktorý je odvodený od tenisu a pochádza z latinskej Ameriky. V pavilóne B4 uvidíte na živo hrať profesionálov z tohoto stále obľúbenějšieho športu plného taktiky a dynamiky. Prezentovať tento šport budú tieto značky: Babolat, Bullpadel, Drop Shot, ENEBE, Mystica, Nox, Padel 10 aj. Veľký záujem hlási veľtržná správa rovnako o nový segment veľtrhu  ISPO Inspire. Táto nová platforma ponúka športovému priemyslu možnosť prezentovať svoje nové projekty tzv. CSR (Corporate Social Responsibility). Mnohé svetové značky ako Arc’teryx, Billabong, Indiana, O’Neill, Patagonia, The North Face alebo Volcom budú ponúkať možnost bezplatného poskytnutia svojich výrobkov v rôzných sociálnych oblastiach, ďalej možnosti sponzoringu v oblasti školstva, zdravotníctva atď. určite si nenechajte ujsť túto príležitosť k návštěve v pav. A1.

Na veľtrhu sa po prvýkrát objavia tiež noví vystavovatelia jako CR7 Underwear (Cristiano Ronaldo), Dachstein, Desigual, Dreimaster, Marchon s Nike Vision a Dragon, Protest a Only Play, ktorí budú hľadať obchodných partnerov z celej Európy.

Veľtrh je sprevádzaný radou medzinárodných odborných konferencií a panelových diskusií na aktuálne témy, súčásťou sú i módne prehliadky popredných značiek v rámci vybraných pavilónov.

ISPO Mníchov ďalej rozširuje svoje portfólio inovácií o nové fórum – ISPO Textrends Forum. Výrobcovia textílií, látok, membrán, zapínania dostanú tak po prvýkrát možnosť prezentovať svoje vlastné inovácie obchodníkom z oblasti športového biznisu a to vo vlastnom fóre. Dizajnéri a produktoví manažéri sa môžu rýchlo a efektívne informovať o textilných novinkách na jednom centrálnom mieste.

ISPO Mníchov ďalej rozširuje svoje portfólio inovácií o nové fórum – ISPO Textrends Forum. Výrobcovia textílií, látok, membrán, zapínania dostanú tak po prvýkrát možnosť prezentovať svoje vlastné inovácie obchodníkom z oblasti športového biznisu a to vo vlastnom fóre. Dizajnéri a produktoví manažéri sa môžu rýchlo a efektívne informovať o textilných novinkách na jednom centrálnom mieste.

Česká republika hlási rekordný počet prihlásených vystavovateľov a to 58 na výstavnej ploche 1.500 m2. Najväčší záujem z českej strany je o obor outdoor, lyže, akčné športy. Zo Slovenska sa zúčastní len firma Northfinder.  Pozývame všetkých návštevníkov z ČR a SR do ispo Czech Lounge vo vchode Ost na malé občerstvenie a dobré české pivo ako i k príjemnému posedeniu s možnosťou pripojenia wi-fi.

ISPO MUNICH 2014 sa koná od 26 až 29.1.2014 na výstavisku Messe München.

Daľšie informácie k veľtrhu  ISPO MUNICH nájdete na www.ispo.com

Kompletný návštevnícky servis (vstupenky so zľavou, ubytovanie)  na veľtrh ISPO zabezpečuje www.expocs.cz

Súvisiace články:

  1. Vypredané haly na veľtrhu ISPO Mníchov 2013
  2. Novinky sezóny 2013/2014 na veľtrhu ISPO
  3. Ako bolo na brnenskom veľtrhu Sportlife? Lyžiarov firmy ignorovali
  4. S mníchovským bavorákom cez Schladming do bavorského Mníchova na ISPO
  5. Nordica: dominuje kĺzavým disciplínam, získala ISPO Award
Aký je Váš názor?